Frisdrankmerk Fanta begint een actie waarin jongeren worden uitgedaagd zoveel mogelijk ‘virtuele Fantaflessen’ te verzamelen tijdens ‘The Fanta Chase.’ In de nieuwe ‘Taste Me If You Can’-reclame van Fanta is te zien hoe het karaktertje Andy op zijn skateboard zijn Fantafles uit de handen van zijn vrienden weet te houden. ‘Maar lukt het hem ook om aan de Nederlandse tieners te ontsnappen nu deze worden uitgedaagd de jacht op de onweerstaanbare smaak van Fanta te openen?’, meldt Fanta in het persbericht. Fanta heeft bijna 400 virtuele Fantaflessen verstopt die punten waard zijn en een mogelijke plek in de finale op zaterdag 2 juni in Walibi Holland. De negen jongeren die de komende drie weken de meeste virtuele flessen verzamelen, strijden die dag tijdens om de hoofdprijs.

Online zijn de flessen te vinden op Facebook, Hyves, Google, YouTube en verschillende websites. Offline kan men ze tegekomen in posters op straat, bij Fanta-samplinglocaties en in restaurants van Subway en op de website van de broodjeszaak. Karakter Andy geeft dagelijks hints en tips over de locaties van de Fantaflessen via www.fantachase.nl.De actie gaat 1 mei van start en loopt tot en met 22 mei 2012.

The following two tabs change content below.

Daphne

is werkzaam op het snijvlak van crossmediale strategieën, creatieve communicatie, online media, concepting en storytelling. Daphne is praktisch als het gaat om de ‘regie in communicatie’. Zij is werkzaam bij communicatiebureau Youniq als communicatieadviseur.

Laatste berichten van Daphne (toon alles)

Laat uw reactie achter